onsdag 3 juni 2009

Oviss framtid

Som många av er vet så flyttar vi i slutet av juni. Massa o göra tills dess innan friheten och semester omsluter oss. Färdigställa på jobbet inför de som ska ta över mina elever, flyttpacka, köra släpkärra:S, städa (lejer eventuellt bort flyttstädet dock), söka jobb, förhoppningsvis åka på intervjuer, fräscha upp bilen mm mm mm. Känner mig lite stressad faktiskt. Både stressad för allt praktiskt som ska göras innan men även stressad inför en oviss framtid efter. Ja man får ta det som det kommer och hoppas på det bästa. Det löser sig, sa kärringen när hon sket i slasken, helt enkelt. Annars rullar väl livet på. Va i bynn i helgen på grund av en stundande arbetsintervju i Solna. Hann med släkt, vänner, örbhusdagen, dans och en motorcykeltur. Najs värre va det. Jobbet ska jag fundera på lite till. Sa inte klick på en gång så får ta en extra funderare. Ja det va nog allt för idag. Som vanligt är jag dålig på o blogga nu i allt bestyr. Hav överseende. I´ll be back;)

1 kommentar:

  1. Skulle va kul om ni drog er mot sthlms trakten tycker då jag iaf ;)

    SvaraRadera